Informacje
1.08.2008 na ulice Radomia wyjechały nowe Solarisy. Pojawiły się one łącznie na 21 brygadach (linia 1: 301, 302, 307, 312, 326 oraz w zastępstwie za 307 - 310, linia 2: 308, 317, 320, 327, linia 5: 306, 311, 315, 321, 324, linia 6: 303, 305, 309, 313, linia 26: 304, 318, 323 oraz w zastępstwie za 304 - 322). Z powodu awarii dwóch wozów, w zastępstwie wyjechały 2 kolejne - łącznie więc tego dnia na trasach po raz pierwszy pojawiły się 23 nowe Solarisy ITS. Autobusy oferują wysoki komfort jazdy, głównie dzięki wygodnym i dobrze rozplanowanym siedzeniom oraz klimatyzacji przestrzeni pasażerskiej, wzbudziły więc podziw wśród pasażerów. Przetarg na wzór warszawski jest dużym krokiem w rozwoju radomskiej komunikacji. Zdjęcia nowych pojazdów w spisie taboru. MAN-y NL222 dotychczas obsługujące linie 5 i 26 zostały przesunięte na 3 i 8, została więc nadwyżka 8 wozów. W związku z tym wycofano MAN-y NL202 nr 57, 58, 59, 60, 63, 64, 65, 68.
26.07.2008 odbyła się okolicznościowa przedpremierowa zamknięta impreza symbolicznie inaugurująca eksploatację Solarisów Urbino 12 firmy ITS. Trasa przejazdu objęła punkty we wszystkich ciekawych częściach Radomia, głównie jednak przebiegała ulicami nieobsługiwanymi przez komunikację miejską. Było także kilka sentymentalnych fragmentów przejażdżki, gdzie nowy Solaris przybierał tablice zlikwidowanych kilkanaście lat temu linii. Oto relacja z imprezy.
28.02.2008 International Transport Spedition (ITS Radom) podpisał umowę z Miejskim Zarządem Dróg i Komunikacji na obsługę linii miejskich 26 niskopodłogowymi fabrycznie nowymi autobusami. Tego samego dnia została podpisana umowa z Solarisem – tak więc (jak zapowiada Adam Michalczewski) już 1 sierpnia wyjadą na zakontraktowane linie pierwsze Solarisy Urbino 12, wyposażone w głosowe i wizualne zapowiedzi przystanków, monitoring i klimatyzację. Będą one pomalowane w radomskie biało-czerwone barwy, a MZDiK zamierza przydzielić im numery taborowe na 3xx.
11.02.2008 W okresie ferii zimowych na szczytowej brygadzie linii podmiejskiej A przedsiębiorstwo ITS Michalczewski testowało 9 metrowy niskowejściowy autobus Auwärter Clubstar na podwoziu MAN-a. Pojazd został wyprodukowany w 1995 roku i przedtem był eksploatowany w Poczdamie. WIĘCEJ O AUTOBUSACH TESTOWYCH
26.01.2008 Od 26 stycznia w weekendy w godzinach 9-18 autobusy linii 13 kursują na wydłużonej trasie ulicami Aleksandrowicza, Warszawską i Ofiar Firleja do pętli Firlej/Cmentarz.